Susan Amoraal De Lachcentrale

Interview marketingtribune.nl

Wat hebben lachen en marketing met elkaar te maken?

Lees het interview dat Susan gaf voor MarketingTribune.nl.

‘In reclames wordt altijd veel gelachen en dat is niet voor niets. Ook in B2B-marketing kan een lach verschil maken, stelt lachdeskundige Susan Amoraal met een glimlach. ‘Onze lachworkshops worden in bedrijven goed ontvangen’

Waarom moet er volgens jou meer gelachen worden op de werkvloer?
Omdat we onszelf, anderen en situaties vaak veel te serieus nemen. Het leven is een feest, een spel. Het is zo leuk of verschrikkelijk als we het zelf maken. Natuurlijk zijn er dingen die je doet waar je niet direct blij van wordt, maar als goed is doe je op je werk voornamelijk wat je wél leuk vindt. We zijn gewend om ons te richten op wat er niet goed gaat, terwijl er ook dingen wél goed gaan. Medewerkers die met plezier werken zijn….’ lees meer.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *